van barcelona naar sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marlette Graaf - WaarBenJij.nu van barcelona naar sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marlette Graaf - WaarBenJij.nu

van barcelona naar sydney

Blijf op de hoogte en volg Marlette

08 Januari 2016 | Australië, Sydney

hoi, ik ben in sydney, al uhm ruim 6 uur... het is nu een beetje ochtend bij jullieen het was gekke huis hier dus heb nu pas rust om te mailen...
de reis van prima, het was erg bijzonder om marina na zo lan gweer te zien, en in haar omgevind deze keer (ik ken haar van minerva..) ze heeft me een aantal dingen laten zien en heb een paar hele rare etenswaren in mijn mond gehad... was niet zo een succes maar wel leuk om toch te proberen...
we hebben wat door de stad gelopen en zijn naar een soort enorme kassen geweest (denk een grote sporthal groote). ik viel op een gegeven moment in slaap maar werd vrij snel wakker door de kou van airco.. snel naar buiten waar het erg vochtig en veelste heet is... daarna naar een andere kas geweest aan de overkant daar was een heuvel gebouwd in het midden met enorme watervallen... kon je omheen en doorheen lopen.. het is zo groot opgezet allemaal...

vanochtend om tien uur in sydney geland. bij de bushalte was al een nederlandse jongen die ook bij mij in de groep bleek te zitten...
we waren erg laat bij het hostel dus het programma was al begonnen.... we moeten dus morgen de trip naar de bank inhalen en ik den eerlijk gezegt dat ik tot die tijd het moet doen met 5 dollar.. ben de pincode van mn creditkaart vergeten en ben vergeten mn gewone pinpas op wereld te zetten dus heb geen geld... alleen 10 euro die ik dus miss toch maar moet gaan omwisselen... heb net mn ing omgezet, dat duurt max 24 uur voor ik daarmee kan pinnen.. ga het zo al een keer proberen...

haha krijg nu de welkom in australie text dit zijn je tarieven... lekker op tijd... :p

verder gaan we straks nog wat eten en drinken en ik denk dat ik vroeg naar bed ga want ik ben moe moe en moe... heb een beejtje het idee dat ik aan het slaapwandelen ben en dat mn hersenen maar voor 50% werken dus daarom is de mail ook wat chaotisch volgens mij... het is een paar keer wel hard aangekomen dat ik nu in mijn eendje aan de andere kant van de wereld zit maar ben vooral te moe om het echt te voelen.. denk niet dat dat heel erg is :p
morgen krijgen we informatie over werken en reizen. daarna naar de bank dus en daarna gaan we met n lboot ofzo de haven in... dat lijkt me erg leuk!

dat was het voor nu...

xje uit een zonnig en buiig, warm sydney...

Marlette

  • 14 Januari 2016 - 17:45

    Rowan:

    Hee zus,
    Ben nu bij Maja, die dacht er in eens aan dat jij hier een account hebt aangemaakt, helaas nog geen reacties dus, ook op aan dringen van Maja, nog even een berichtje van mij.
    Hoop dat de jetleg onderhand een beetje over is en dat je al je zaakjes geregeld hebt, paar dagen geleden op skype zei je dat je TFN nog niet binnen is en je bankpas ook niet niet, zijn eigenlijk wel belangrijk.
    Succes daarmee en uiteraard heel veel plezier!!

    Rowan

  • 14 Januari 2016 - 19:56

    Maja:

    Ha Marlette,
    Hoop dat alles ondertussen een beetje is geregeld, het komt vast allemaal goed.
    En lekker gevaren in de haven ? Leuke andere mensen ?
    Nou je pa en ma zijn vertrokken en je broer was in Nl, gezellig bij me langs, die gaat zondag weer terug.
    Dan is er niemand van jullie meer hier, treur, treur ...
    Veel goeds en tot later !
    Maja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Marlette

Actief sinds 08 Jan. 2016
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 2854

Voorgaande reizen:

05 Januari 2016 - 31 December 2016

Australie

Landen bezocht: